Subject: KOOSKÕLASTUS - Hauka Laat 2025
From: "Alo Abiline" <[email-masked]>
To: PPA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:10:29 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile kooskõlastamiseks transpordiametilt saadud riigiteede 
sulgemise loa Hauka Laada ajal 8-10. augustil 2025 a.

Palju head
--

Alo Abiline
MTÜ Hauka Laat
+372 5560 6860

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.haukalaat.ee <http://www.haukalaat.ee/>
www.facebook.com/haukalaat <http://www.facebook.com/haukalaat>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4x_X9e0zioISBLj-TASIrPql2QiPAtgrpJtxgiOTJoxcXqQjaOs6nqfJ63gCBtrHOKsa66FfP0>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: R, 28. veebruar 2025 kell 15:13
Subject: Hauka Laat Antsla kesklinnas
To: MTÜ Hauka Laat <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Transpordiamet liiklusjuhtimiskeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, Verston Eesti OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Luba riigiteede sulgemiseks ürituse Hauka Laat 2025 toimumisajal 
08.-10.08.2025

Registreerimise kuupäev: 28.02.2025

Registreerimise number: 7.1-6/25/2982-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>